jag vill och jag ska göra egna

; Har nog kommit på världens bästa idé har velat ha antingen christian louboutin eller jeffrey campells elegant studs skor. Men fler och fler kommer nog gå och köpa sådana har jag märkt och jag vill inte vara som alla andra! men jag ger inte upp ska ha sånna skor på ett ungefär och så är det bara men då ska jag göra ett par egna alltså som ingen annan har. vet att jag har sagt att jag ska göra en massa saker men när jag verkligen vill ha något så mycket som de här skorna t.ex så kommer jag verkligen göra det. först måste jag bara bestämma mig för vilken färg och vad jag vill ha på de och sen är det bara att beställa skorna (ungefär som de på bilden) och sysselsätta sig själv med att faktiskt göra ett par egna skor.ganska coolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0