jag gillar det skarpt


Update:
jag är ingen piercing brud om man säger så har själv bara hål i öronen och hade en i näsan för ungefär mer än 2 år sen.men jag diggar den här piercingen så himla bad. ha velat ha en sånn ett tag nu men om man tänker efter noga så vore det ingen bra idé med tanke på att man använder händerna till allting och det ökar ju risken för infektion,och varför skaffa en sånn piercing då liksom? men en galen tanke har slagit i mig och det är att skaffa en piercing på varsinn kind alltså istället för smile gropar. Jag vet att det låter helt sjukt men jag tycker det är jävligt ballt. om jag nu skaffade sånna skulle jag inte ha stora piercingar i,utan jag skulle nog ha väldigt små som man bara skulle se nära. men som sagt så är det bara en galen tanke eller bara och bara det har börjat växa till en vilja och om viljan blir starkare så får vi väl se vad som händer med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0