20120205


Update: de här söndagarna gör mig galen ibland, speciellt när man bor i en stad som den här när nästan allting är stängt på söndagar. är bara tvungen att uttala mig om folket. blir så trött på att man dömer en person redan från första början efter vad man har hört om den,om den är annorlunda eller varför inte för att den har en särskild sexuell läggning ? visst om man har hört något om någon har man ju någonting att gå på om man nu skulle lära känna personen men bara för att någon säger att den personen är si och så,så talar den ju fortfarande om utifrån sitt egna perspektiv det är ingen som säger att bara för att den tycker så där så kommer du också tycka så. Är så trött på att vi människor dömer en person utifrån ursprung,hudfärg,utseende,sexuell läggning osv. För att bara för att någon kanske är bisexuell så betyder det inte att man är mindre värd för det. VI ÄR ALLA MÄNNISKOR,VI HAR RÄTTIGHETER! - man behöver inte tycka om bisexuella/färgade/annorlunda människor men det man åtminstone borde kunna göra enligt mig är att acceptera och respektera att vi lever i värld där alla människor är olika. och det är någonting vi inte får glömma. I don't give a fuck om du är : bög,asiat eller transexuell är du snäll mot mig är jag det tillbaka,visar du respekt för mig visar jag respekt för dig. det bara är så. ALLA MÄNNISKOR ÄR LIKA MYCKET VÄRDA FORTFARANDE. så sluta lägga ner tid på att hata så mycket,livet är för kort för det och börja fokusera på dig själv istället för ingen människa har,är eller kommer bli perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0