Bennan och Jerran


Update:
Mmmm fyfan vad gott med glass och speciellt med mina kära bennan & jerran.sviker mig aldrig. påminner mig lite grann om i slutet på 9:an när en klasskompis köpte det under rasterna eftersom att det var så varmt. snacka om att jag åt då liksom.får ju aldrig nog? funderar på att gå och köpa den här fudge brownie för det är lätt den godaste enligt mig.vad mycket matsnack det blev men jag sitter här som en riktig svältare och har inte ätit något på hela dagen bara för att jag ska hem och äta. var sjukt nära på att dra ner till matsalen men nej,nej! jag väntar och dör av svält har in school. vi hörs sen när jag har kommit hem eller rättare sagt efter att jag har ätit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0