B.B

Update: Det är ju en hel del snack om big brother hit och dit brukar inte orka vara en av tusen som säger vad man tycker cause nobody gives a fuck typ,men den här gången känner jag bara att jag måste uttrycka mig. För det första så tycker jag utan tvekan att big brother är en av de största skit programmen som finns,för helt seriöst finns det inget budskap med det liksom 20 inlåsta idioter i ett hus där de ska vara i 100 dagar och tävlar om att vinna pengar.men trots allt det så kan jag säga att det är underhållande till max. se folk göra bort sig,bråka,göra något de kommer ångra,ha kul,men även göra sånt som jag aldrig skulle kunna tänka mig göra framför en kamera. men jag måste bara säga att jag nog är den enda som verkligen diggar Hanna widerstedt som fan! jag har sett hennes videos som hon har gjort/gör och man kan ju tycka att hon överdriver och verkligen säger elaka saker om folk,men hon riktar sig inte mot någon speciell folktyp utan hon riktar sig mot olika. med det menar jag att hon själv är svensk och kan säga saker om sin egen "befolkning" om man säger så. och jag bara diggar hennes sätt att vara hon är en sånn som älskar att provoceras men hatar man henne kanske man låter sig bli provocerad av det hon gör,varför hata? hon driver ju bara till högsta grad för att väcka andras intresse och ja jag håller med om att hon söker uppmärksamhet på fel sätt och framstår som en idiot.men anyway i like her hur galet det än låter i era öron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0