"snart tystnar musiken,alla måsten blåser bort."

Vafan är det här för slags väder egentligen? för ungefär 2 veckor sen var det verkligen toppen väder och sen helt plötsligt så bara blev det vinter/höst ? fast det är ju typiskt aprilväder det här. Men,men man får väl bara göra det bästa av situationen. Ska nog se på film som är väldigt passande för en dag som denna,är sjukt sugen på en skräckis. Det var alldeles för längesen jag såg en och jag som älskar skräckfilmer också! och nej till er där ute som undrar så är jag ingen chicken som sitter och täcker för ögonen och rycker till,till varje ljudeffekt. Nej,nej,nej inga fikus fasoner här inte. Det snarare killar som förvandlas till små kycklingar när det gäller skräckfilmer. T.ex min kusin och min kille herregud vilka fjantar säger jag bara. Kusinen bara flyttade sig närmare och närmare och höll för ögonen med ena handen medan han höll mig i handen,han är faktiskt lika gammal som mig själv 17 barre alltså. Gud vad jag känner mig taskig som har berättat det här nu haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0