SÖNDAG

Har tagit det lugnt till max idag trots att vädret var helt okej med en del sol så kände jag för att bara slappa det är ju trots allt söndag vilket betyder att de mesta är stängt här i borås. Kom i alla fall ut från duschen för en stund sen och sitter just nu och tittar på big brother. Imorgon är det kortege vilket innebär att jag kanske kommer befinna mig i stan med några vänner för att kolla på,hoppas bara vädret håller sig! Nu ska jag i alla fall fortsätta se på tv men innan det måste jag bara be om ursäkt för att jag har varit ganska off på sistone. Det är så med alla någon gång och dem senaste 2 veckorna har varit upp och ner men det har mest gått ner för mig,har ingen ork till någonting längre fast jag är den personen som försöker tänka posetivt i alla lägen så är det inte alltid så himla lätt som man kanske önskar sig. sånt är livet det är inte lätt när det är svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0