Vad är det för fel ?

Känner att det är något som är fel med mig,jag vet att jag kan vara weird as fuck men det är inte det jag pratar om nu,utan jag menar på det andra sättet någonting ÄR fel med mig. Jag äter ju precis som vanligt,jag mår hur bra som helst men någonting är inte alls som det ska. Vet inte vad det kan bero på men jag känner av det i kroppen att det inte är riktigt stabilt som det förövrigt brukar vara jämt. Ska nog ringa till sjukhuset/sjukvårdsupplysningen och fråga vad det kan bero på osv eftersom att det gör mig orolig. Tänker inte gå in på vad det är men ni kan räkna med att det är någonting konstigt. Egentligen inte så konstigt kanske de flesta har ju varit med om det men det har aldrig hänt mig så för är det,det i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0