SÖNDAG KVÄLL

Shit vad fort tiden går, satt och kollade igenom ett album och så hittade jag den här bilden.Kommer ihåg när min lille bebis såg ut såhär. Och nu är han tjock,tråkig och ful. Haha nej jag skojar bara han är en gosig liten tjockis och så sjukt charmig,snuttepnutten. Imorgon är det skola som gäller tyvärr men det här lovet har varit så sjukt avkopplande men ändå inte det känns som att en massvisa saker har hänt på bara 1 vecka som måste snackas med de man inte har träffat under lovet. så på så sätt känns det skönt att börja skolan imorgon. Nu ska jag lyfta röven till rummet och se på big brother. undrar vem som åker ut ikväll ? hoppas innerligt på att det är Joe som ryker ikväll förstår inte ens vad han gör där ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0