BLACK & WHITE

Börjar med att säga att jag HAR ett linne på mig på bilden även om det kanske inte ser ut så,ville bara påpeka det så att ni vet. Well,idag var det ju första skoldagen efter 1 veckas lov och jag hade inte sovit ett enda skit under hela natten dels för att jag inte kunde somna och för att jag även satt och skypa med Mr X som var ledig och hur pigg som helst. Även om jag inte fick någon sömn igår natt så var ju hur pigg och glad som helst i skolan. Det var sjukt roligt att träffa alla igen i alla fall. Efter skolan tog jag och Shalle balle en vända ner till stan rent spontant endast för att fördriva tiden och sen kom jag hem och tog mig 2 timmars sömn som jag tyckte att jag behövde. Dock var det ganska dumt med tanke på att jag kanske kommer ha det svårt att somna i natt,men den smällen får jag helt enkelt ta. nej,nu ska jag vänta på Mr X så vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0