AMAZING

Har haft en underbar dag trots det här konstiga vädret. Ingenting kan stoppa mig när jag är på mitt allra bästa humör alltså. Var i stan en sväng med en vän vi tog en fika och pratade om allt och ingenting alls. Fick även med mig någonting hem som jag visar imorgon. Har verkligen känt mig som ett fetto idag måste jag säga. Först åt jag en riktigt god lunch som min mamma gjorde,sen var jag och fika och sen nu på kvällen åt vi vaniljglass med jordgubbar + banan vad mer kan man begära liksom ?! så duktig som jag är tog jag bild på det jag har ätit vilket ni kommer att få se snart. Har en del saker att göra nu när jag äntligen är hemma så vi får höras om ett tag XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0