2012/04/10

Är det ens någon idé att jag berättar om vad jag gör idag eller? nej skulle inte tro det för jag sitter hemma och är lika uttråkad som jag var igår. Det är inte alls kul det här med att det regnar osv under lovet? det är ju då man passar på att hitta på saker som man i vanliga fall inte brukar ha tid för. Och det är inte heller kul att sitta hemma med två jobbiga bröder som håller på hela tiden. Men nästa år vet jag i alla fall vart jag ska ta vägen till påsklovet och det är utomlands! Fyfan säger jag bara. Får väl försöka göra det bästa av situation och sysselsätta mig själv med någonting roligt. Vi hörs om ett tag !

Kommentarer
Postat av: Jovana

Bro fick du mitt sms igår? Jag försökte ringa också fast det gick inte kan inte du ringa mig istället?

2012-04-10 @ 18:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0