when i look in a mirror i don't even recognize myself,got the heart of a winner,but looking back at me is someone else.

Gud jag vill bara hem! har en sånn j*vla huvudvärk som inte vill försvinna och så hade jag ont i halsen i morse också, usch nej! vill inte bli sjuk igen..har inte tid att bli det heller. Så mycket att göra innan lovet så att det är sjukt..förstår mig inte på hur lärarna tänker ibland. Har typ : en dokumentär att göra utanför skolan, prov på historia nästa vecka,prov i logi och redovisning där också sen så ska vi också lämna in ett projekt och förmodligen ha ett spanska prov innan + att tills imorgon så har vi 76 ord i engelskan som vi ska plugga in. Fyfan vad kul det är att gå i skolan just nu känner jag. Orkar verkligen inte med det här just nu..men jag har ju inget val ? det är ju bara att gilla läget som det är och se till att göra allting i god tid så att man inte får göra en massa under lovet. Känns som att jag gnäller och klagar j*vligt mycket just nu så nu håller jag käft och byter samtalsämne. Så vad gör ni sköningar? själv sitter jag här och har Konferens & Evenemang med min fina valentina och "låtsas" att jag jobbar eller det finns inte direkt så mycket att jobba med när vi är de enda som typ är färdiga här! duktiga tjejer vi är. vi hörs snart igen promise you. Puss.

Kommentarer
Postat av: valli

pussssssss<3<3<3

2011-12-01 @ 12:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0