what don't killed me made me stronger,I guess that I'm stronger today.

Nu är jag tillbaka igen,ber om ursäkt men hade varken lust eller ork att blogga. Men nu är jag ju tillbaka som ni ser. Så ja vad ska jag berätta lite om nu då? har faktiskt ingen aning men eftersom att jag får en del nya läsare här så kanske ni vill veta mer om mig utanför bloggen? eller har jag fel? så hade tänkt att svara på lite frågor som jag kommer slänga upp här snart..eller närsomhelst typ. FAAAN vad jag blev sugen på något sött just nu..vet inte vad problemet är med mig,men blir typ sötsugen hela tiden...snacka om att jag kommer väga 15 kilo mer efter jul typ..HAHA men gud..vad tråkigt jag har..känns som att jag babblar på här när ni ändå inte kommer läsa något så ska istället fixa lite kuliga saker som ni säkert skulle vilja se här,he-he.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0