en liten glad idiot


Det här är fan inte mänskligt,börjar 08:00 varje dag..igår slutade jag 15.10 och idag 16.20...det är fan deprimerande att man börjar gå till skolan när det precis har blivit ljust ute och att man idag gick hem när det började mörkna till ute...man får ju knappt se ljuset liksom? okej det är sjukt mysigt som jag har sagt innan men jag menar varför ska det gå så fort för??? sen när man har kommit hem gör man ingenting än att går och slänger sig på sängen och sover och efter de så är det plugg som gäller resten av kvällen. men vad ska allt klagande hjälpa till? - inget. nej juste så det är nog bäst att bara hålla sin mun och gilla läget som det är.
Måste bara tillägga att förra månad va typ kattbajs...men den här månaden känns som min månad,love love love it!
är typ lika glad som jag var igår om inte lite gladare.eller MYCKET gladare..yeah yeah yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0