Im so f-cking happy,I could shit rainbows

GUUUUUUD har ni sett vilken överlycklig och hypad dj eller?! HA-HA-HA-HA så känner jag mig just nu i alla fall. Dels för att jag kommer få en underbar liten kusin när som helst och även för att man har en sånn U-nderbar vän som gör en så himla glad...gud vad jag är glad över att man har sånna vänner! Kan inte tacka gud nog som har gett mig sånna homies. ni är verkligen guldvärda!
Saknar en liten ärta som befinner sig i england nu bara...kom hem MIN wifey!  klarar inte av att sitta här som en illaluktande och rutten apa för att jag saknar dig så..nämen helt seriöst du får fanimej ta och komma snart det är tråkigt utan dig ju :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0