let's get freaky boys n' girls

Det här är bara FÖÖÖR sant enligt mig! liksom visst man kanske har gränser som att föräldrar som begränsar en för saker och ting som de inte vill att man ska göra eller saker som de inte tycker är bra. Men om man bara ska följa efter deras begränsningar hela tiden så lär man ju aldrig sig själv? man får aldrig en egen uppfattning om varför de nu tycker så? man kan ju inte alltid lyssna på sina föräldrar? man måste ju kunna bryta mot reglerna lite grann. Jag säger bara det att jag är en sjuk människa,det vet jag själv om eftersom att jag har fått höra det så många gånger. Och med sjuk menar jag verkligen SICK-IN-HEAD. Jag har sånna planer för vad jag vill göra! tex: bunjy jump, fallskärms hopp från ett flygplan,dricka x antal ägg utan att spy, köra moppe bak och fram,shot tävlingar,åka den sjukaste karusellen som finns.. m.m. Det är sånna saker man vill kunna berätta för sina barnbarn om  och fortfarande kunna skratta åt det. Livet är för kort för att bara göra normala saker helt enkelt,vi lever trots allt bara en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0