Snälla,lägg ner skiten

Folk,folk,folk hatar när man sitter och pratar om hur pinsam eller äcklig en människa är.om man har sagt det en gång så okej visst i get it,men behövs verkligen en andra,trejde och en fjärde gång? helt seriöst ?!?! är det behövligt ? alla människor är olika. Vissa är tystlåtna och skygga och andra är mer öppna och vilda. Det finns också sånna människor som gillar att visa upp sig själva och med det menar jag visar upp vad dem har och kanske gå över en viss gräns som man tycker är HELT överdrivet.frågan är vem det är som sätter den gränsen?  det är ju vi själva som gör det? visst om en tjej nu kanske tar en bild på sina kroppsdelar och lägger upp det på en officel sida som facebook t.ex så tycker dom flesta att det är vidrigt inkl. mig själv. Men det jag försöker komma fram till är dom här människorna som orkar lägga ner sin tid på att skriva saker om hur dom tycker att den här personen är eller beter sig. Det är upp till var och en vad man gör liksom. Men det som jag tycker är fel är när man kan sitta och säga att en person är pinsam för att den nu har valt att göra sådär. jag menar, personen tycker ju knappast att det är pinsamt eftersom att den väljer att lägga upp sånt.tvärtom det är dom som skriver att den är pinsam som skämms åt den? för tro mig och inse fakta : that person don't gives a fuck about your opinon. Ingen människa har varit,är eller kommer att bli perfekt aldrig! Folk som sitter och skriver saker om andra är minst lika pinsamma som hon/han på bilden eller videon eftersom att ni givetvis visar att ni bryr er om vad den andra gör. Så sluta hata så mycket och kränka människor med respektlösa ord,det säger mycket om dig själv som person om du gör det och för något helt onödigt.Behövde verkligen avreagera mig här men nu känns det verkligen skönt att få säga det jag ville ha sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0