22.35

Mitt humör har varit upp och ner,först så var jag irriterad sen så blev jag glad och det var jag i ett ganska bra tag eftersom att man fick en otrolig fin nyhet om att man har fått en liten kusin idag och nu är jag irriterad igen. har sånn huvudvärk av kylan eftersom att jag kom hem för en liten stund sen. är trött,fryser om fötterna och ja? borde jag klaga mer ? skulle inte tro det,är inte den typen som sitter och klagar ihjäl sig istället för att se saker och ting posetivt. men,men imorgon hoppas jag att dagen blir bättre cuz my wifey is back..den lilla jäveln har varit i london i en vecka..och bara lämnat mig här som ett ensamt barn som saknar sin mamma? snäll brud där,men får äntligen träffa henne imorgon så jag längtar som FAAAAAAN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0