mitt allt,min värld ♥

Du är det finaste man kan ha.du är det dyrbarste jag har.du är det vackraste jag vet,mitt hjärta.mitt allt.min värld. Ibland och alldeles för ofta så kan jag störa mig på dig,vara arg på dig,skrika på dig. Men oavsätt vad så skulle jag aldrig kunna byta ut dig mot någon annan i hela världen. För du vet själv att jag älskar dig.har alltid gjort och kommer alltid att göra det. Ingenting kommer någonsin kunna skilja oss åt,aldrig. Jag gör allt för dig,så länge jag ser dig vara lycklig så blir jag det också. Tar inte en kula för dig,utan jag tar 1000 kulor för dig. Imorgon är det din dag min älskade och att se dig växa så fort får mig att inse att tiden går alldeles för fort. Du blir nu 7 år och det glädjer mig att se dig växa och utvecklas. Jag älskar dig ifrån djupet av mitt hjärta, 1000 varv runt jorden,ändå upp till den vackraste stjärnan och tillbaka. min kärlek till dig lillebror är oslagbar. Grattis på din 7års dag min ängel..jag ska se till att det blir en dag full av kärlek,glädje och skratt. Från din stora syster till dig min skatt Samuel-Elliot ♥♥


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Ååååh que lindo , que grande que esta !!!

Grattiis i efterskott <3

2011-11-29 @ 09:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0