man lever bara en gång.

har sagt det här en gång och jag säger det igen. lev ditt lev som du själv vill leva det,lev inte ditt liv för att göra någon annan nöjd. för den personen skulle knappast göra samma sak för dig,trust me. varför ska man behöva tänka på alla risker som finns? som hindrar en från att ha kul på sitt sätt ? ingen har rätt att säga att det du gör är fel så länge du själv har valt att göra det. du väljer själv hur du vill leva livet och vad du vill göra med livet. life is too short to think about all of the risk. om man ska tänka på alla risker som finns så är det t.o.m "farligt" att bara sitta och inne och inte göra någonting,för det kan lika gärna falla någoting ifrån himmlen som gör sönder ditt tak där hemma och landar på ditt huvud HAHAHA fan vad elakt det där lät och jag kanske överdriver lite men man måste vara lite realistisk också. och med det jag skrev så menar jag inte på att ALLT är helt okej att göra, u know what i mean. så våga ha kul,för det är viktigt att kunna ha roligt i livet ppls- vissa regler är faktiskt till för att brytas kom ihåg det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0