In the morning

Godmorning homies! vaknade egentligen för en timme sen men kände att jag verkligen sög igår eftersom att jag inte bloggade något,så jag kunde lika gärna slänga in ett litet inlägg bara för att vara lite snäll *host* nej,jag skojar bara.. vad händer idag då? undrar nog några utav och svaret är : att jag ska vara träffa en solstråle..vet inte riktigt vad vi ska göra men en dag som denna så håller vi nog oss inne...Det har fan regnat hela natten ju,hate it. imorgon så ska det tydligen bli snö enligt metrologerna också men det är ju ännu bättre! ska ut och slänga mig på marken och göra änglar,längtar sååååå till snön... HAHA fan vad ironisk jag är nu. Hatar vintern fast det är rätt mysigt ibland.
Jaja vi hörs snart igen. I promise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0