afterall I just hope he don't think that I'm some kind of hoe. I don't know he just makes me feel like he knows what he wants. I would take it slow,but he makes me feel like he knows what he wants....

Gud vad det har blivit kallt ute,man känner hur kylan smyger sig in innaför jackan och kläderna på mornonarna och kvällarna,halt har det blivit också. Fast det är ju inte så konstigt att man fryser lite lätt när man går omkring med en "hästjacka" (som jag brukar kalla det). men man brukar ju säga : vill man vara fin så får man lida pin och i det här fallet så tycker man ju att det stämmer rätt bra på mig. Och man kan ju tycka att jag egentligen borde ha på mig en vinterjacka..men nej! den åker på när det helt enkelt har blivit kallare och när det förmodligen är snö ute...
jag är rätt smart egentligen eftersom att många går med sina vinterjackor just nu när det är sisådär ute,men vad händer sen till vintern då? då fryser man ju ännu mer så jag föredrar hellre att frysa lite grann nu och vänta med vinterjackan än att vara för varm nu och frysa mer sen. jag har ju inte heller någon vinterjacka för tillfället,eller har och har..jag har ju en men vill inte ha den längre så måste skaffa mig en ny rätt snart men det är en helt annan femma....
PS: var bara tvungen att skriva lite grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0