young homie

okej ni som inte har sett det här bara måste se det. en kompis visade videon för mig och när jag såg att den nästan var 9 minuter tänkte jag shit nej jag orkar inte men efter 30 sek var jag fast,helt ärligt. Ni måste se hela för att förstå.det är så fint att jag t.o.m började gråta det säger så himla mycket om honom som människa/person..efter det här säger jag från hjärtat att jag är ett stort fan av Chris Rene du är originell och en otroligt stark människa - Baby im trippin on you♥


Sen har vi hans låt här igen men som han har gjort om i låtversionen (alltså inte live) om man säger så. Lyssna på den,han är riktig grym massa kärlek och respekt till den killen och BIG UP for tha song♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0