.W E Y.W E Y.

jag vet att jag inte uppdaterade någonting igår...men det är för att det är så sjukt mycket i skolan och med det menar jag verkligen sjukt mycket därav de korta och näst intill onödiga inläggen. Den här veckan har vi haft 4 prov + 2 projekt och en del andra små läxor. Fyfan säger jag bara! men som tur så har den här veckan gått fort som fan och det är redan fredag vilket betyder att alla de 4 proven är avklarade och det enda som återstår är ett utav våra projekt eftersom att vi redan är färdiga med det ena. I morse så hade vi i alla fall det sista provet som va engelska och vi brukar i vanliga fall sluta 13.20 på fredagar men eftersom att det var det enda vi typ skulle göra + samtal när det gäller hur man ligger till i ämnena så slutade vi 10.55 inte illa. Nu är det helg homies njut för det ska jag göra till max!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0