våga mer,våga sticka ut

Om jag ska vara ärlig så tycker jag faktiskt att de är riktigt snygga. De skulle passa sjukt bra till t.ex: någon slapp vit klänning eller varför inte till högmidjade slitna shorts och en bustier. Skulle utan tvekan kunna köpa mig de här men grejen är att man bor i en stad som gör att 99% av befolkningen bryr sig om exakt allt..vad man har på sig,hur man ser ut i håret osv. tragiskt att folk ska behöva bry sig om allt så himla mycket men det är bara att se det från den ljusa sidan de lägger märke till skorna om man skulle ha på sig de i alla fall. Önskar ibland att jag bodde kvar i stockholm eftersom att folk där har alla möjliga olika stilar. nästan ingen bryr sig. om man inte går runt och ser ut som ett freak så klart typ klä sig som en clown varje dag eller så. gemfört men här så får man ögonen på sig direkt så fort man vågar sticka ut en aning och inte vara en i mängden. men det ska man fullständigt skita i. kör på ditt egna race! beundrar folk som vågar mer helt enkelt. så borås förvåna er inte om jag går omkring med sånna här skor på sommaren. bryr mig inte åsikterna ändå. i mina ögon är de här skorna riktigt fräcka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0