high for this

HELLO,sitter här och gör inget speciellt.borde egentligen plugga för att jag har historia prov imorgon..men får väl ta och plugga lite snart så att jag inte får ett stort F i pannan. Nej men känner på mig att jag inte kommer klara det. det har varit alldeles för mycket nu och förstår inte varför alla lärarna har en jävla förmågan att lägga alla prov och allt vad det är precis innan loven...jag menar hur snällt är det egentligen?!?!  vi har liksom 4 prov,3 projekt,1 dokumentär och 1 inspelad redovisning att göra innan lovet,utan att krydda! - det är fan inte mänskligt någonstans..så därifrån kommer allt gnällande som ni har fått här på bloggen. USCH USCH...behöver verkligen att vara ledig nu känner jag. bortsett från det så är det bättre med mig nu än vad det var igår..so forget that. Vet att typ  1000 blajjar om snö och allting så ska inte vara en utav dom,men är verkligen i akut behov av en bra och snygg vinterjacka och framförallt en märkesjacka eftersom att det känns som ett säkert kort. Förutom jackan så känns det som att det är så sjukt mycket mer som borde köpas nu typ klänning till både julafton och nyårsafton + kläder och en massa andra saker. Önskade verkligen att jag kunde ha planerat detta bättre men,men...för mycket tjat..

så vad gör ni ikväll? själv måste jag plugga en del och sen får vi väl se..ska nog lägga mig tidigt imorgon också eftersom att det är längsta dagen imorgon 8.00-16.20 = BAJS.

BLESS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0