talar ut...

Vad händer ? Hur är det ? Vad gör ni folket? - själv sitter jag och fördriver tiden genom att kolla på alla möjliga sidor, inte riktigt men ungefär så. måste bara påpeka en sak - what the fuck is happenin whit all those little girls ? helt plötsligt så vet man vad smink är,man vet vad man ska ha för slags kläder för att få ögonen på sig osv och nu snackar jag verkligen om små tjejer (10-14 år)..allt det är bara för two things,status och bekräftelese. Märker det själv eftersom att jag har en bror i den åldern. tycker så synd om dom för det är verkligen som att det är min generation (de födda från ungefär 1990-95-talet) som fått uppleva den sista riktiga barndomen. Jag menar nu har alla "småbarn" så bråttom med att bli stora. Gud vad jag känner mig gammal när jag skriver såhär men det är sant...ha inte för bråttom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0