she's a freak

Det här är verkligen ett utav det mest oklokaste jag någonsin har hört. För det första så vill jag inte sjunka så lågt som hon har gjort men jag bara måste säga det här : du är inte tillräckligt fin själv för att säga så ? och även om hon skulle vara det så har ingen rätt till att säga så. Det värsta är att hon inte ens driver,hon är fullt seriös. Varför skulle en fin få behandlas bättre än en "ful" ? förstår inte grejen med det. utseendet har ingenting med hur man borde behandlas att göra,det är ju två helt olika saker. Det är nästan skrattretande hur patetisk och instabil hon är. Ingen människa är ful även om man kan säga så ibland,men faktiskt är alla människor fina på sina sätt och det bara är så? "insidan kan vara finare än utsidan är bara någonting som bara de fula har hittat på" du har verkligen stora bekymmer tycker nästan synd om henne fast det är ju inte ens värt det eftersom att hon manipulerar och kränker andra människor medvetet. Hon får gärna tycka så det är inte mitt problem, men frågan är ju om det är något att vara stolt över? skulle inte tro det,det är snarare något att skämmas över. Men,men säger bara att jag vet att den här människan inte kommer komma långt i livet med att hata så mycket och speciellt när det gäller att kränka folk så mycket. inte mina problem men karma is a bitch och någon dag kommer hon väl antagligen ångra sig att hon en gång i tiden var en sånn hater. Freaky,freaky girl...vad har du får diagnos?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0