nej tack,till sånna människor.

Så,ja..idag började jag 8.00 och slutade 11.00, hade bara två lektioner..riktigt skönt!
efter det så gjorde jag inget speciellt,jag och några vänner gick ner och åt i matsalen och därefter så stack jag och min wifey till stan för att jag skulle sola och kolla runt lite grann. och där var vi en stund för efter det skulle hon hem och jag gå hämta min lille skitunge som väntade i skolan. så nu sitter jag och gör NOTHING. bara lyssnar på musik som vanligt. var ju inget intressant alls att veta vad jag sysslar med liksom? HA-HA.
måste bara,måste ta upp en sak som är sjukt irriterande. och det är sånna människor som inte förstår när man säger nej när man inte är intresserad utav dom eller det dom nu är ute efter.det är sånna klängande människor jag snackar om nu. hell to the no...stop with that it's so f*cking annoying,trust me.ännu irriterande är det när man är en sånn person som har svårt för att vara "taskig/elak" mot någon men när jag tröttnar,så tröttnar jag helt och är riktigt taskig och elak mot den personen,vilket inte är bra. Har liksom inte svårt för att säga nej om man säger så,men om man ska behöva säga nej hela tiden till en och samma person så måste man ju nästan vara lite taskig till slut så att den verkligen förstår att man inte vill. var bara tvungen att dela med mig av min irritation och mina tankar, ni som läser allt är verkligen bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0