friendship

- "I'd rather have a few close friend who are close to me. Than many firends who i can't turn to"

Jag behöver inte ha många vänner för att känna mig omtyckt,det räcker med att jag har nära vänner som kan mig. som vet hur jag funkar. Det jag försöker komma fram till är att man inte ska lita på vem som helst,för det jag inte jag. Jag litar på de som litar på mig. De som har bevisat för mig att de är äkta vänner och inte bara utnyttjar än det är de jag vänder mig till. Av alla människor jag känner så är det endast 4 personer som jag litar 100 % på till och med mer än så. Och det är en barndomsvän,en jag har kännt sen jag flyttade till borås,en jag har kännt i 5 månader,och min pöjk. Mer än så är det inte. Självklart så beror ju tilliten till folk på vilken kontakt man har till varandra och om man fortfarande umgås/träffas och pratar med varandra. Jag har många vänner som jag kan berätta vissa saker för som är tysta om det. Men när det kommer till extremt stora,viktiga och privata saker så är det bara de fyra jag kan vända mig till. Det är de jag vet som alltid kommer finnas där,så som jag själv finns för de.
That's true friendship.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0