xx


ska ALDRIG mer lova någonting,för jag håller aldrig det jag har lovat här i bloggen. It just bullshit. whatever,jobbigt läge alltså är inte tillräckligt trött för att sova än. Har bara en j*vligt irriterande huvudvärk och utan att krydda så lovar jag att jag har huvudvärk varje f*cking dag (ursäkta språket) blir så himla irriterad. antingen så måste jag skaffa glasögon eller så är jag bara allmänt psykisk sjuk som får för mig att jag har huvudvärk varje dag?!?! jag och mina problem alltså,det är inte och leka med. Inte nog om det har en sånn beslutsångest.vet inte om jag ska köpa mig en ny jacka eller nya skor men det är ju en annan femma.......

Kommentarer
Postat av: Läman

HAHAH så jävla söt är du habibi, då är vi två som är psykiskt sjuka för jag håller på att ta självmord snart!!!

2011-12-11 @ 17:43:53
URL: http://www.nattstad.se/lämanArzullayeva
Postat av: Pauline

Hahahahah skönt att veta att någon förstår mina problem älskling,fyfaaaan blir fan GAAAALEN på det!!!

2011-12-11 @ 21:44:11
URL: http://paaulinek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0