suckz

I know that i suck and that sucks,har haft annat för mig.. slutade 13.00 idag och sen så skulle jag vänta på min wifey för att dra in till stan och köpa lite nödvändigheter och med dom nödvändigheter menar jag : en otroligt fin tunika/topp inne på en av mina favoritaffärer,en ny ögonfransböjare eftersom att min gick sönder och en sak till. I alla fall så va vi i stan en bra stund även fast berit gick loss här med både massa vind och regn. men inget kan hindra oss? va på jakt efter byxor men hittade tyvär inga så bajs på den skiten. Men,men sen så träffade vi upp en annan kompis och det slutade med käk inne på subway. Kunde det bli bättre? NEJ. Nu sitter jag i alla fall hemma och har gjort klart ett par läxor som ska vara klart så att jag slipper att sitta inne och göra så mycket under helgen. smart brud. Jaja...nu är det typ 15 dagar kvar till jul fyfan vad fort det går! känns som att det var sommar igår....see ya ppls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0