DRAKE TO STOCKHOLM 15/4-12

 

KLICKA PÅ BILDEN OM NI OCKSÅ ÄR DRAKE FANS OCH VILL VETA MERA!!! Ja,vad ska man säga?!? rubriken säger allting Drake kommer till min hemstad den 15 april...utan tvekan att jag nappar direkt..kan verkligen inte tacka nej till något sånt! det är fan helt sjuuuuukt en av de mest originella artisterna med en utav de vackraste rösterna och grymmaste texterna. Är så himla glad att jag skulle kunna springa 10 varv där ute i snön naken.DAMN.snacka om att det var på tiden. Hur som helst så släpps hans biljetter ut på måndag och då ska jag fanimej vara den första som köper biljetter! så estocolmo here i come! HYFR!!!!!! Drake i mitt ♥

Kommentarer
Postat av: Jovana

Whaaat?? OMFG OMFG OMFG OMFG!!!!

2011-12-08 @ 18:17:11
URL: http://jovanazivic.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag älskar oxå drake!! han är bara bäst!! tack för att du skrev det på bloggen!

2011-12-08 @ 18:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0