Det löser sig,det kommer fixa sig till slut..

Den här dagen började bra.vaknade på ett bra sätt och allting stod rätt till borsett från att jag glömde mobilen hemma och trodde att jag hade tappat den där ute någonstans (smartass). Sen blev den bättre för att jag var på så bra humör vet inte ens varför? det har ju inte hänt något speciellt ?!?! har i alla fall haft det bra idag. no stress,just chilling..ja vad ska man säga mer än att dagen blev bäst?!?! och jag kan tyvär inte skriva här varför då eftersom att jag knappt har sagt något till någon ännu..men guuuud vad glad jag blev! fick nästan inte fram ett enda ord och var tvungen att svälja gråten i halsen för att jag anade verkligen inte någonting. Gud,jag tror jag är bland dom lyckligaste i världen just nu. om jag bara kunde berätta varför,men..men...det går ju inte wäää!
äsch,det är nog bäst så tror jag...ska lägga mig med ett stort leende på mina läppar och imorgon väntar en rätt så kort skoldag börjar ju 9.30 och slutar 12.20 = livet är ju bara allt för underbart i bland - som timbuktu säger: " det löser sig,det kommer fixa sig till slut."
Ps: detta inlägget skulle läggas upp för ett bra tag sen,men det strulade lite med systemet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0