stockholm

hupp,imorgon är det väl dags igen.det blir julavslutning imorgon-ut och käka med tjejerna och sen kubba hemåt och packa för på kvällen åker jag till stockholm...visst,det är skönt att komma bort lite men jag vill inte åka,har ingen lust alls vill stanna här och vara med mina älsklingar men icke! jag måste följa med dit för att fira julafton med släkten och jag kommer hem på måndag.visst det blir ju kul att träffa släkten och så men jag vill inte helt enkelt har ingen ork alls för det,jag ber till gud att det här kommer gå fort och att jag sitter här igen på bara några sekunder.hoppas ni förstår och inte tror att jag är egoistisk på något sätt.jag är bara allmänt irriterad idag så ursäkta mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0