tired of this shit



Är så trött på folket nu förtiden,ena dagen är man snäll och andra dagen är man en bitch,jag menar bestämt er för ni kommer verkligen inte långt sådär och specielt inte hos mig för ni vet hur jag är,right? så varför ge sig in på lekar som ni bara kommer förlora om jag har er på min dåliga sida? - vissa,av er som läser det här kanske tror att jag är kickers,bitch eller bara helt allmänt sur.men please don't get me wrong! jag är en rättvis person.är du snäll mot mig är jag snäll tillbaka.är du dum mot mig är jag dum mot dig.om du provocerar mig i onödan vilket jag inte tål p.g.a kortstubin så får du nog helvete tillbaka.men tillbaka till er som av någon konstig anledning tycker om att vara av och på och som vet vilka ni själva är..seriöst,jag vill inte ha något med er att göra.ni är falska,opålitliga och osäkra människor som behöver hitta er själva och bestämma er för hur ni egentligen är och ja,jag inser nu att ni behöver hjälp på traven dit men den hjälpen kan jag tyvär inte erbjuda er så ni får klura ut det själva.

Det jag vill få ut av det här är att jag är ingen direkt hater,men jag hatar er och så är det 3 års falskhet och det blir congratz på det verkligen,jag gratulerar er för hur ni lyckades fan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0